Gyakran ismételt kérdések
Mit jelent a háromlépcsős kovász?
A kovászmagból a kovász három fázisban 32-36 óra alatt éri el azt az érettséget, hogy készen álljon a tészta dagasztására.
Mitől van egyedi íze a termékeknek?
Minden kovászból készült kenyérnek/terméknek megvan az egyedi íze. Minél idősebb a kovászmag, annál intenzívebben.
Hogyan kell helyesen tárolni a pékárut?
Mi vászonba csavarjuk a felvágott kenyeret, kalácsot, vagy egyszerűen a papírzacskóban hagyjuk.
Miért kell előre fizetni?
Mert mindig csak annyit sütünk, amennyire rendelés van. Nincs pékboltunk, ahol a felesleget, a lemondott termékeket el tudnánk adni.
Mi a fizetés menete?
A rendelés leadása után díjbekérőt küld ki a rendszer, utána kell a kenyér árát kiegyenlíteni. A kenyér feladása után kerül kiküldésre a végleges számla.
Készpénzben is lehet fizetni?
A webshopban rendelt kenyér esetén csak átutalással és hamarosan bankkártyával is lehet fizetni. Sajnos a készpénzre (utánvét stb.) nincs lehetőség.
Mennyibe kerül a szállítás?
Személyes átvétellel a máriahalmi boltunkban vagy a BrotBoxban, illetve átvevőpontjainkon ingyenes.
A Kenyérklub csomag GLS csomagpontra vagy házhoz szállítva csomagonként 1 990 forint.
Az egyéb termékek szállítási költsége GLS csomagpontra vagy házhoz szállítva rendelésenként 1 990 forint.
Mit jelent a terméknévben a „Máriahalmi átvétel”?
Néhány termékünk kizárólag Máriahalmon, a pékségnél vehető át. Amennyiben a kosárba olyan termék kerül, aminek a nevében, a leírásában benne van, hogy „Máriahalmi átvétel”, abban az esetben más átvételi mód nem választható.
Miért nem kapom meg 1-2 napon belül a rendelést?
Minden héten egyszer sütünk. Ez általában a csütörtöki nap, de ettől néhányszor évente eltérhetünk az ünnepnapok miatt (a weblapon mindig jelezzük a változtatást).
Csak rendelésre sütünk és a hosszú kovászérés miatt a kedd délig leadott rendeléseket tudjuk pénteki kiszállítással garantálni (egyes átvevőpontokon már csütörtök délután). Az ez után leadott rendeléseket már csak a következő héten tudjuk teljesíteni.